|
საქმიანობა
|
კონკრეტული აქტივობები
|
|
საგნის სწავლების კოორდინაცია
|
თემატური გეგმების შედგენა.
მოსწავლეთა მონიტორინგი.
მასწავლებელთა მონიტორინგი.
|
|
გამოცდილების გაზიარება.
პრობლემების გადაჭრის გზების ძიება.
წარმატებების წინაპირობების განსაზღვრა.
|
თემატური შეხვედრები. სემინარები.
ურთიერთდასწრება.
მასწავლებლის კრიტერიუმები
|
|
სახელმძღვანელოების შერჩევა.
|
სხდომა
|
|
შეფასების პრინციპების დადგენა.
|
სხდომა
|
|
ინტერდისციპლინური ურთიერთობები.
|
ინტეგრირებული გაკვეთილები.
ინტეგრირებული ღონისძიებები
|
|
პროფესიული განვითარების გზების დასახვა
|
კვლევა.
ტრენინგები.
|
|
რეკომენდაციები ახალი მიდგომებისა და
პედაგოგიური ტექნოლოგიების შესახებ
|
კვლევა.
პრობლემური შეხვედრები.
სხდომა
|
კათედრის დოკუმენტაცია
1.
მასწავლებლების მონაცემთა
რუკა.
2.
საუკეთესო მასწავლებლის კრიტერიუმები.
3.
საუკეთესო მოსწავლის
კრიტერიუმები.
4.
კათედრის მუშაობის
ძირითადი მიმართულებები.
5.
კათედრის სემესტრული სამუშაო გეგმა.
6.
მასწავლებლების წლიური გეგმა
7.
შეფასების კომპონენტები.
8.
სახელმძღვანელოების ნუსხა.
9.
პრობლემების აღწერის
ცხრილი.
10.
კათედრის წევრთა
შეხვედრების გრაფიკი.
11.
კათედრის წევრების
შეხვედრების მოკლე
აღწერა.
12.
მასწავლებელთა მონიტორინგის მასალები.
13.
მოსწავლეთა მონიტორინგების გრაფიკი.
14.
მოსწავლეთა მონიტორინგების შედეგების ანალიზი.
15.
ოლიმპიადებისა და
კონფერენციების გრაფიკი.
16.
ოლიმპიადებისა და
კონფერენციების შედეგების
ანალიზი.
17.
მოსწავლეთა რეიტინგები.
18.
მასწავლებელთა რეიტინგები.
19.
მასწავლებელთა პორტფოლიოების მონიტორინგის მასალები.
20. მასწავლებელთა ანგარიშები.
კათედრების სამუშაო
გეგმა
მიზანი, ამოცანები სტანდარტი
1.საგნობრივი ჯგუფის
საგნის / საგნების
სწავლების კოორდინაცია
2.ერთმანეთის გამოცდილების გაზიარება, წარმატების წინაპირობის განსაზღვრა და
პრობლემების გადაჭრის
გზების ძიება.
3.სახელმძღვანელობისა და
დამხმარე ლიტერატურის შერჩევა.
4.შეფასების კომპონენტებისა და კრიტერიუმების შემუშავება.
5.სხვა საგნობრივი ჯგუფის
მასწავლებლებთან კოორდინირებული მუშაობა.
6.პროფესიული განვითარებისათვის წლიური გეგმის
შემუშავება.
7.რეკომენდაციების შემუშავება დამხმარე სასწავლო
მასალებისა და
ბიბლიოთეკის საჭირო
წიგნების შესახებ.
8.
მუშაობა ახალ
სასწავლო მეთოდოლოგიებზე, მოდელებსა და
მიდგომებზე.
9. სწავლების ხარისხის
ამაღლება
მიზანი, ამოცანები სტანდარტი
|
შესრულების
დრო
|
პასუხისმგებელი
შესრულებაზე
|
შენიშვნა
|
კათედრების წევრების შეხვედრების დაგეგმვა
და ორგანიზება( დღის წესრიგის მომზადება,
ოქმების და საბუთების წარმოება)
|
წლის
განმავლობაში
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
|
კათედრის შეხვედრებზე წევრებთან მჭიდრო
თანამშრომლობა და საერთო გადაწყვეტილების
მიღება
|
წლის
განმავლობაში
|
კათედრის წევრები
|
|
საგნობრივი ჯგუფის საგნის / საგნების
სწავლების კოორდინაცია
|
წლის
განმავლობაში
|
კათედრის
ხელმძღვანელი
|
|
გამოცდილების გაზიარება, წარმატების
წინაპირობის განსაზღვრა და პრობლემების
გადაჭრის გზების ძიება
|
წლის
განმავლობაში
|
კათედრის წევრები
|
|
კათედრის წევრებთან ერთად პროფესიული
განვითარებაზე ზრუნვა
|
წლის
განმავლობაში
|
კათედრის წევრები
|
|
სწავლების ხარისხის ამაღლება,
სწავლა–სწავლების ხარისხი მართვა;
|
წლის
განმავლობაში
|
|
|
ეფექტური სწავლებისათვის მოსწავლეთა
საჭიროებებიდან გამომდინარე პრობლემების
გადასაჭრელად სათანადო გზებისა და
რესურსების ძიება–დანერგვა
|
წლის
განმავლობაში
|
კათედრის წევრები
|
|
სასწავლო რესურსებისა და აქტივობების
ეფექტური წლის
განმავლობაშიგამოყენება, სამოდელო
გაკვეთილების განრიგის შედგენა
|
წლის
განმავლობაში
|
კათედრის წევრები
|
|
მასწავლებლის პორტფოლიოს წარმოება.
|
წლის
განმავლობაში
|
მასწავლებელი
|
|
მოსწავლეთა მზადება კონფერენცია
ოლიმპიადებისათვის.
|
I სემესტრი
|
მასწავლებელი
|
|
მონაწილეობა პროექტებში
|
წლის
განმავლობასი
|
მასწავლებლები
მოსწავლეები
|
|
მოსწავლეთა და მასწავლებელთა სასწავლო-
შემოქმედებითი კონფერენციის ჩატარება
|
დეკემბერი
|
მოსწავლეების
და
მასწავლებლების
|
|
საქალაქო და სხვა კონკურსებში მონაწილეობა
|
წლის
განმავლობაში
|
კათედრა,
მოსწავლეები
|
|
|
|
|
|
ისტორიისა და საზ. მეცნიერებებების კათედრის გამგე:
ი. თითირაშვილი
No comments:
Post a Comment