ტრენინგის ანგარიშები

ტრენინგის დასახელება:   „საქართველოს ისტორია უძველესი ეპოქიდან XVIII საუკუნის ჩათვლით”.
მოდულის ხანგრძლივობა -  12 საკონტაქტო საათი.
ჩამტარებელი ორგანიზაცია:  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.
ადგილი და დრო:    სსიპ ქ. გორის მე-3 საჯარო სკოლა. 2013 წლის 29, 30 აპრილი და 1 მაისი.
ტრენერი: ბესიკ ლორთქიფანიძე
მოდულის მოკლე აღწერა: საქართველოს ისტორიის ძველი და შუა საუკუნეების, კერძოდ, უძველესი დროიდან - XVIII საუკუნის ბოლომდე საქართველოს ისტორიის შესწავლა სამამულო ისტორიოგრაფიის თანამედროვე მიღწევათა საფუძველზე. გათვალისწინებულია მსმენელთა ჯგუფური და ინდივიდუალური ინტერაქტიული მუშაობა. სადისკუსიო პრეზენტაციების მომზადება . პირველადი და მეორადი წყაროების ანალიზი.
მიზანი: პროფესიული ცოდნის განმტკიცება და მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების ხელშეწყობა;
მისაღწევი შედეგები:  მასწავლებელი აცნობიერებს საქართველოს ისტორიის ძველი და შუა საუკუნეების სწავლების მნიშვნელობას; ეუფლება ჯგუფური და ინერაქტიულ მეთოდებს; მსჯელობს პირველად და მეორად წყაროებზე; აკეთებს სადისკუსიო პრეზენტაციებს.
ტრენინგის პირველი დღე:
ტრენინგი დაიწყო ურთიერთგაცნობით. ბატონმა ბესიკმა გაგვაცნო მოდულის შინაარსი და მუშაობის რეჟიმი.
გაგვახსენა საქართველოს ისტორიის უძველესი პერიოდი; გამოკვეთა მნიშვნელოვანი ნიუანსები; ყურადღება გაამახვილა წყაროებზე მუშაობასა და კითხვის დასმის მეთოდის გამოყენებაზე.
შესვენება: 20 წ.
ჯგუფებში ვიმუშავეთ ტრენერის მიერ დარიგებულ წყაროებზე და გავაკეთეთ ანალიზი რამდენიმე წყაროს შედარების საფუძველზე.
ტრენინგი დამთავრდა რეფლექსიით

ტრენინგის მეორე დღე:
ტრენინგი დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით . დაგვირიგდა სატრენინგო მასალები;

შემდეგ ბატონმა ბესიკმა ისაუბრა დისკუსიის, როგორც ერთ-ერთ ეფექტურ აქტივობაზე სწავლების პროცესში; მოგვცა საინტერესო რეკომენდაციები, თუ როგორ ვასწავლოთ თავად მოსწავლეებს კითხვების დასმა.
შესვენება: 20 წუთი
დავიყავით ჯგუფებში და თავად მოვიფიქრეთ სადისკუსიო კითხვები. გავაკეთეთ პრეზენტაცია ; მოვახდინეთ თვითშეფასება და ურთიერთშეფასება. ტრენინგის დასასრულს, გავაკეთეთ ტრენერის მიერ მომზადებული ტესტები.
ტრენინგი დამთავრდა რეფლექსიით.
ტრენინგის მესამე დღე:
ტრენინგი დაიწყო წინა მასალის გამეორებით. დაგვირიგდა სატრენინგო მასალა. გავეცანით პირველად და მეორად წყაროებს და ვისაუბრეთ მათ მნიშვნელობასა და როლზე ისტორიის სწავლების პროცესში. დამოუკიდებლად ვიმუშავეთ წყაროებზე . გაბაკეთეთ პრეზენტაცია. შეჯამების სახით, ტრენერმა ტესტური გამოკითხვა ჩაატარა და საშუალება მოგვცა, შეგვეფასებინა საკუთარი ცოდნა.

აღნიშნული ტრენინგი მეტად პროდუქტიული, ინფორმაციულად დატვირთული და საინტრესო იყო.

No comments:

Post a Comment